Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Ny, men ändå inte!

Av livetefterdetta - 30 maj 2012 19:32

Ja, nu har jag provat på att ha en blogg på blogg.se, och jag kan berätta för alla att det är tusen gånger sämre än bloggplatsen. Men ja, då ska jag berätta lite om mig själv. Jag är en glad och lite flumig tjej som heter Emilia och ska fylla 13 år. Jag är brunt hår till brösten ungefär och ljusblåa ögon. Jag är ganska kort, men är ttyp den smartaste i min klass (XD). Jag gillar att skriva fantasisagor, och det kan hända att jag lägger upp lite dikter och sagor här och där på bloggen. Emh, ja. Längtar nästan ihjäl mig tills på fredag, när jag och min kompis Kajsa ska ut till hennes sommarstuga, (med hennes familj och hundar) planerar att vi ska bada lite. Ska nog kasta i hundarna också >:)

Haha, nej med det är nog hon som kommer doppa sig först, eller så får jag typ "Kom igen nu Emilia! Andas och doppa dig!" Tänkte också ta en låång promenad med hundarna.

Det var allt från mig just nu, puss.


Emilia.

 
 
Julia

Julia

31 maj 2012 16:29

okej! :)

fråga något i frågestunden på min blogg? :)
http://byjjulia.devote.se

http://byjjulia.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetefterdetta - 22 oktober 2012 19:22

Hej! Sjukt mycket förlåt för att jag inte bloggat, men som William Spetz säger i ett avsnitt, "livet kom imellan". Har inte hunnit men ska bli bättre, fast i och för sig. Ingen rättar ju mig, för ingen läser bloggen. Har inget annat att berä...

Av livetefterdetta - 29 augusti 2012 17:00


Hej!   Detta är lite viktig information.  Jag vet att jag inte skrivit på länge och mina inlägg i så fall är korta.    Om du vill höra anledningen, skrolla ner, om inte, sluta då att läsa.     Jag är VÄLDIGT duktig på att besöka andra...

Av livetefterdetta - 2 augusti 2012 18:10

Tjabba!   Detta blir ett mycket kort men lärande inlägg!     Jag älskar en viss zombie (eller hur var det nu, är du en mumie?;D) vid namn KAZ eller Emmy. Henne ska ni dyrka annars så åker ni på smäll, okej?  . Hon är sjukt bra.     //DV...

Av livetefterdetta - 4 juni 2012 16:27

Ja, just nu orkar jag liksom inte blogga, jag gör det bara ändå xd Jag hade väldigt kul uppe hos Kajsa.   Love you Kajsa, you're my bff      Kort inlägg det blev nu.   Pöss. ...

Av livetefterdetta - 1 juni 2012 14:12

Yes box! Ca 16.00 kommer Erika (Kajsas mamma) med att hämta mig! Tjoho! Hoppas alla inser att jag då inte kommer blogga från fredag till söndag . Tråkigt, jag vet. Eftersom jag så gärna vill använda smileysarna så ska jag göra en "rebus" eller en "...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards